עשה זאת בעצמך

התקנת דק סינטטי של חברת סופר דק היא דבר פשוט וקל ויכול להפוך את הצורך באיש מקצוע למיותר במידה ויודעים מה עושים.
את הדקים הסינטטיים שלנו מומלץ להתקין בעזרת מחברים כך שלא רואים חורים, ברגים או קידוחים מיותרים בדק.

דבר ראשון שצריך לעשות לפני שמתחילים הוא לבחור קונסטרוקציה (תשתית) מתאימה ולפלס אותה במידת הצורך
(אם לא מתקינים על משטח ישר) כך שתהיה ישרה ומוכנה להתקנת הדק.

אנחנו כמובן ממליצים על תשתית WPC של סופר דק שלא תחליד, תתעוות או תשבר לאורך השנים, אך ניתן להתקין על כל תשתית אחרת שבוחרים כולל אלומיניום וברזל.

תחילה יש ליצור מסגרת להתקנת הדק בגדול הרצוי ולאחר מכן לשים מרישים בצורה הפוכה מלוחות הדק. את הלוחות הדק אנחנו מתקינים כשתי וערב אז חשוב לבחור את כיוון הלוחות לפני שמתחילים בהתקנה.

יש להקפיד שהמרווחים בין המרישים לא יעל על 35 ס"מ ! 

במידה ומתוכנן "תפר" (חיבור של לוח נוסף) יש לשים לוח מרישים במקום המותכנן של ה"תפר".

לאחר שבנינו מסגרת ומרישים הגיע שלב הפילוס במידה ויש לנו משטח לא ישר. הפילוס נעשה בעזרת "רגליים". חתיכות עץ, ברזל או אלומיניום שמתחברות בין מסגרת הדק לקרקע. במידה ומשתמשים בעץ מומלץ לצבוע את הרגליים בזפת קר או צבע אטום כדי שלא יירקבו.

תשתית לדק סינטטי

לאחר שפילסנו את תשתית הדק ניתן להתחיל להתקין את לוחות הדק בעזרת המחברים. 

את הלוח הראשון נשים בעזרת מחבר התחלתי מנירוסטה ולאחריו את שאר הלוחות בעזרת מחבר רגיל דו צדדי. 

את המחברים על המרישים נשים במרחק שלא עולה על 35 ס"מ, בין כל שני לוחות במידה ויש לנו "תפר" נשים 2 מחברים בסיום של כל לוח. חשוב להקפיד שהמחבר יהיה מהודק ויחזיק את שני הלוחות יחדיו.

עכשיו כשסיימנו את ההתקנה וניתן להנות מדק יפהפה ללא צורך בשימון וצביעה נשאר רק לשמור על ניקיון הדק באופן סדיר.

דק סינטטי

הנחיות ניקיון ללוחות דק סינטטי 

דק סינטטי הוא מוצר עמיד וחזק ועל אף שהוא אינו דורש תחזוקה שנתית קבועה, חובה לנקות אותו באופן סדיר. לפניכם מידע חשוב אשר יעזור לכם לשמור על הדק סינטטי, וזאת כמובן על מנת  לא לפגוע בדק בצורה כלשהיא. הוראות טיפול בלוחות דק סינטטי של "סופר דק". 

1. נקיון לכלוך – ניקיון תקופתי של הדק הינו חובה ואף יתרום למראה הכללי למשך שנים. מומלץ כל מספר ימים לטאטא את הדק ולא לתת ללכלוך, בוץ, אבק ועלים "לשבת" במקום אחד ליותר מכמה ימים. 

2. לכלוך משוחרר ניתן לטאטא או בעזרת מפוח עלים וכדי לנקות את הדק פשוט לשטוף במים וסבון (ולאחר מכן לשטוף את הסבון מהדק) השתמש במברשת רכה כדי לשחרר לכלוך ולאחר מכן לשטוף במים. אם ברצונך להשתמש בסבון, ודא שאינו מכיל חומצות או אקונומיקה.

3. שלג – בכדי להמיס שלג שהצטבר על הדק השתמשו בצינור מים ומגב ואת השאריות ניתן להסיר בקלות בעזרת קרצוף קל במטאטא עדין . לעולם אין להשתמש במטאטא חזק שעלול לסרוט את הדק.

4. סימני חלודה, סימני אדמה ולכלוך קשה – יש לנקות בהקדם האפשרי ומהר ככל האפשר בעזרת מים וסבון ובעת הצורך מטאטא רך. בשום שלב אין להשתמש מוצרי ניקוי המכילים חומצות או אקונומיקה הללו יכולים לעשות נזק גדול יותר ואף להשאיר סימנים לצמיתות על הדק.

5. אוכל, שתייה, שמן וכתמי שומן – חובה לשטוף את הדק בעזרת סבון ומים חמים מהר ככל האפשר מעת ההכתמה. ככל שהכתם נשאר ללא טיפול זה,כך הלכלוך המכתים יחדור לתוך לוחות הדק ויהיה הסיכוי להסיר פחות אפשרי.

חשוב להקפיד על ההוראות ולפעול לפי ההנחיות הכתובות בעמוד זה !

לקבלת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים