חיפוי קיר פולימרי

בשנים האחרונות אנו עדים למגוון רחב של טרנדים חוזרים ונשנים בעולם החיפויים, יחד עם זאת אחד הטרנדים הבולטים מזה מספר עשורים הינו חיפוי קיר פולימרי אשר תופס תאוצה מתמדת בכל הקשור לעיצוב הבית והחלל שלנו. חיפוי קיר פולימרי נחשב לבחירתם הטבעית של מאות אלפי משקי בית בישראל ויש לכך לא מעט סיבות, אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנשי מקצוע של Super Deck פה על מנת לעשות לכם סדר.

מה הוא חיפוי קיר פולימרי?

אנו מניחים שיצא לכם לשמוע את הביטוי "חיפוי קיר פולימרי" לא מעט בשנים האחרונות אך יחד עם זאת אתם לא בטוחים עדיין מה זה אומר. פולימר הוא הלכה למעשה חומר סינטטי אשר מבוסס על טכנולוגיה המשנה חומר גלם מסוגי גומי והופכת אותו באמצעות תהליך מורכב ואיכותני לחזק הרבה יותר, אלסטי ויציב. 

הפולימרים נמצאים במגוון רחב של מקומות החל מאזורי תעשייה וכלה במשקי בית ויש להם נגיעה רבה במגוון תחומי חיים, מגמה אשר הולכת ומתגברת עם השנים בעיקר בעולמות ההום סטיילינג. חיפויי קיר פולימרים מכילים יתרונות רבים אשר הפכו אותם כבר מזמן לבחירתם הטבעית של משקי בית רבים.

מה הם היתרונות של שימוש בפולימר לשם חיפוי קיר?

חיפוי קיר פולימרי הוא הטרנד החם הבא בעולמות החיפוי ובעולמות ההום סטיילינג ויש לכך לא מעט סיבות, ריכזנו עבורכם מספר יתרונות של הפולימר המדובר:

  • עלויות ייצור נמוכות – אחד מן היתרונות של פולימר לחיפוי קיר הוא עלויות הייצור הנמוכות שלהם, עלויות אלו משפיעת באופן ישיר על מחירם של חיפויי הקיר והופכים אותם למשתלמים ואטרקטיביים.
  • חומר בעל תכונות גמישות – פולימר הינו חומר בעל תכונות גמישות ואלסתטיות והוא נותן נופח מושלם לחלל הן מבחינה עיצובית והן מבחינה אסתטית ופונקציונאלית.
  • עמיד – הפולימר הינו חיפוי עמיד במיוחד ומתאים את עצמו בצורה מושלמת אל מצבים של עובש, רטיבות, סדקים, קילופים בקירות, עובש וטחב. מדובר בחומר אשר מותאם בצורה מושלמת אל האקלים הישראלי ולחללים בעלי שימוש גבוה של מים(חללי מקלחת ושירותים לדוגמא) אך יחד עם זאת באותה הנשימה מאחר ומדובר בחומר איכותני ניתן להשתמש בו בכל חדר בבית ואף במשרד.
  • סגנונות עיצוב רבים – מעבר ליתרונות הבטיחותיים, האסתטיים והפונקציונאליים שלו ניתן לראות לא מעט יתרונות אסתטיים. אפשר להתאים את הפולימר בהתאם לסגנון העיצוב שלנו ולעצב בסקאלה רחבה של צבעים ואף לדמות עץ, בטון או אפילו שיש.

לצד כל אלו ניתן למצוא עוד מגוון רחב של יתרונות לדוגמת: עמידה ברטיבות, עמידה אל מול שריטות, עמידה אל מול טמפרטורות קרות ו/או חמות בהתאמה, חסין אש(בעל תקן ישראלי למוסדות ולבתים), חסין למים, פתרון לקירות בעלי בלאי, התקנה מהירה ועוד מגוון רחב של יתרונות רבים

חיפוי קיר פולימרי: האם ניתן לחפות בהתאמה אישית?

כפי שכבר הבנתם ישנם לא מעט יתרונות במלאכת חיפוי קיר פולימרי, לצד כל היתרונות הבטיחותיים לצד היתרונות הפונקציונאליים מרחפת עננה בקרב אנשים רבים בכל הקשור לעיצוב ודקורציה. חיפוי קיר פולימרי נותן לנו את האפשרות לעצב בהתאמה אישית לצרכים שלנו ולחלל את החיפוי, כך שתוכלו לבחור את הטקסטורה, המרקם והצבעים בהתאם לחזון העיצובי שלכם ובהתאם לשאר הפרטים הנמצאים בחלל – כך שהחיפוי הפולימרי ינכח בהרמוניה מושלמת אל מול שאר המוצרים בחלל הבית.

חברת Super Deck מתמחה במלאכת חיפוי קיר פולימרי ומספקת עבורכם מגוון רחב של עיצובים, טקסטורות ומרקמים ואף נותנת לכם את האפשרות לאפיין יחד איתה את הצרכים שלכם ולעצב בהתאם לחזון שלכם.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בחיפוי קיר פולימרי

חיפוי פולימרי הפך לביטוי שגור בעולמות העיצוב, כתוצאה מכך אנו רואים מאות משקי בית מדי חודש המעוניינים להוסיף אל הדירה שלהם חיפוי קיר פולימרי. יחד עם זאת לעיתים ניתן ללכת לאיבוד מתוך כל ההיצע הקיים ברשת, לכן אנו ממליצים לעצור לשנייה ולבצע את התהליכים בצורה נכונה.

אנו מאמינים כי יש לעבוד אך ורק אל מול חברה המתמחה בעולמות החיפוי והאיטום בדגש על חיפוי קיר פולימרי, כך תוכלו לדעת שהגעתם למקום הנכון עבורכם בהתאם לצרכים שלכם. במרוצת השנים פגשנו לא מעט לקוחות אשר עבדו אל מול חברות ו/או אנשים אשר הציגו את עצמם "כבעלי מקצוע" בתחום והפסידו לא מעט זמן, כסף ומשאבים בתיקון החיפוי וסביבת העבודה לאחר מכן. בדקו כי החברה איתה אתם עובדים הינה בעלת ניסיון, לצד ותק ומוניטין בתחום כמו כן בקשו לראות עבודות קודמות של החברה ולדבר עם אחד מן חוג לקוחותיה בהנחה וינתן.

למי מתאים חיפוי קיר פולימרי?

חיפוי קיר פולימרי יכול להתאים לכל חלל ולכל משפחה, אין זה משנה אם מדובר בחדר ילדים, אמבטיה או שמא משרד. כיום ניתן לעשות הכל יחד עם חיפוי קיר פולימרי אין זה פלא שהפך החיפוי לאחד מן החיפויים המובילים ביותר בעולמות החיפוי והעיצוב.

אמרתם חיפוי קיר פולימרי אמרתם Super Deck

אם חיפשתם אחר חיפוי קיר פולימרי אין מן הנמנע שהגעתם למקום הנכון עבורכם, חברת Super Deck הינה חברה ישראלית מן המובילות בתחום אשר פעלה באוסטרליה במשך שנים ארוכות בתחום הבנייה. החברה מתמחה במלאכת בנייה לצד פתרונות איטום שונים והפכה כבר מזמן לביתם של אלפי לקוחות באוסטרליה ובישראל.

החזון של החברה מתמקד בשירות מקצועי, איכותי, יחד עם חומרי הגלם המובילים ביותר ושמירה על המרקם האנושי החשוב ביותר.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו ולבחור נכון – זה הזמן לבחור Super Deck!